Z.

Zelma var P I G G !!!! idag Lät henne rejsa av sej innan jag började arbeta. Hon var super fram och såfort jag tillät så ökade hon på i värdens swung! Och traven var helt fantastisk den traven hon får när man ökar kunde hon även ha vanligtvis idag pga av energin.  dock var det svårt att hålla henne i en gämn trav, Och galoppen var det lättare att korta upp henne, körde mycket byten, ibörjan går det bra, men när hon blir trött hoppar hon upp och iväg för att byta.  Mamma fotade men bilderna får ni inte ikväll tyvärr.

Imorgon är det as chill dag i skolan. EFter det ska jag bara hem och byta om sen drar jag och rider Nils, sen över till myrby för hoppträning med Z. Ändrade planer för helgen, på söndag blir det tävling med Nils (y)

Nu ska jag snart closa datan, sover inte på mitt rum det går fan inte, för varmt och kan inte ha fönstret öppet då jag är super allergisk mot pollen så jag dör lite smått -.-

godnatt♥


soo cool!

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0